Pages

PENGUMUMAN : Laman Web Jualan Ebook Cara Membuat Handmade Chocolate (COMPOUND) Telah Berpindah Ke http://www.gurucoklat.com
Photobucket

Saturday, June 12, 2010

BONUS TERBARU Untuk Pembeli Ebook Cara Membuat Handmade Chocolate (COMPOUND)! LEBIH HANGAT!

Salam semua. 
Maaf lama tak buat posting. 
Sibuk menyiapkan BONUS TERBARU untuk bakal pembeli ebook Cara Membuat Handmade Chocolate (COMPOUND) di laman web http://buatcoklat.co.cc
Dimudahkan cerita, BONUS kali ni lebih HANGAT! berbanding sebelum ini.
Nak tau apa BONUS yang terbaru ni?
Baiklah! Saya tunjukkan. Teruskan membaca.



BONUS kali ini terdiri daripada 3 item iaitu :

  1. 1 Laman Web E-Commerce bernilai RM497
    2. Ebook Teknik Asas SEO bernilai RM35


  • Tidak tahu cara untuk menarik pelawat ke laman web perniagaan Handmade Chocolate anda? Saya telah sediakan ebook ini untuk anda. Laman web anda dijamin berada di Ranking #1 enjin carian dalam masa kurang daripada 1 BULAN jika anda praktikkan segala TEKNIK yang didedahkan didalam ebook tersebut.
    3. Ebook Rahsia Backlink Dari Domain .edu
  • Ini adalah senjata RAHSIA yang anda boleh gunakan untuk meningkatkan Ranking laman web perniagaan Handmade Chocolate anda di dalam senarai enjin carian dengan CEPAT dan MUDAH. Ianya umpama senjata TERKUAT yang digunakan dalam medan perang untuk menewaskan pesaing dengan MUDAH walaupun anda masih baru dalam perniagaan yang anda ceburi.

Jadi, berminat untuk mendapatkan ebook Cara Membuat Handmade Chocolate (COMPOUND)? KLIK SINI!


Harus diingatkan! TAWARAN yang sebegini tidak ada ditawarkan dimana-mana walaupun anda menyertai Kelas Membuat Handmade Chocolate yang berharga RM200+.


Jika anda rasakan dengan menghadiri Kelas Membuat Handmade Chocolate yang berharga RM200+ lebih berbaloi, teruskan niat anda. Saya tidak memaksa anda. Pilihan di tangan anda. Tetapi, saya nasihatkan jangan berfikir terlalu lama kerana TAWARAN ini TERHAD kepada 300 ORANG PEMBELI SAHAJA! 


Jadi, tunggu apa lagi? Dapatkan ebook Cara Membuat Handmade Chocolate (COMPOUND) SEKARANG! 


No comments:

Post a Comment

kumen...kumen...:-p

Jom Tengok Posting ni!. =)

Related Posts with Thumbnails